Publicat per

LLIURAMENT PARCIAL PAC-1

Hola, companys. Aquesta és la meva primera entrada al Folio. Aprofito per mostrar-vos el set de Lego que he escollit i la peça de la qual he fet les projeccions.

Aquesta assignatura és el meu primer contacte amb el món del 3D i després d’haver fet el tutorial de les peces de Lego 1×1 i 2×1 m’he adonat que és molt més difícil del que sembla. L’he hagut de repetir diverses vegades fins que he aconseguit un resultat semblant.

Per a aquesta primera entrega he escollit un set de nivell mitjà a fi d’intentar agafar una mica de confiança amb el Blender tot i que hi ha peces que no sé molt bé com modelar-les. Està sent tot un repte aconseguir quelcom semblant a la figura triada.

Set Lego

Peça escollida del Set

Aquesta peça en qüestió l’he escollit perquè considero que com a primer repte per projectar és realista amb el poc nivell que tinc. Encara no sé exactament en quina part del set es troba, però segons la referència és una de les peces de les quals està compost el set que he triat.

Projeccions

Debat0el LLIURAMENT PARCIAL PAC-1